نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
راه حل حضور همزمان ایكاردی و رونالدو در یووه

راه حل حضور همزمان ایكاردی و رونالدو در یووه

 

در كنار پیچیدگی‌های انتقال مائورو ایكاردی به یوونتوس، یكی از نگرانی‌ها و مخاطرات دیگر طرفداران یووه، شباهت‌های ساختاری و تداخل نقش این بازیكن آرژانتینی با ستاره پرتغالی‌شان است. موضوعی كه می‌تواند حضور همزمان آنها در یك باشگاه را دور از دسترس كند. اما لوكا تونی مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در گفتگو با روزنامه Tutto Sport حضور همزمان این دو مهاجم در تركیب اصلی را با یك تغییر سیستم، تحقق‌پذیر دانسته و در تحلیلی كوتاه، ایده خود را تشریح كرده است.

 

 

رونالدو یك فوق‌ستاره و ایكاردی یك مهاجم تمام عیار است و حضور همزمان‌شان در تركیب می‌تواند باعث ارتقای خط حمله بیانكونری شود.
هرچند ایده من بستگی به نظر نهایی ساری و شیوه‌ای كه او به دنبال پیاده كردن در تیمش است دارد اما یكی از راه‌حل‌های مناسب برای یوونتوس اگر خواهان بازی همزمان كریستیانو رونالدو و مائورو ایكاردی است؛ استفاده از سیستم 2‐1‐3‐4 است؛ . شیوه‌ای كه در آن، دو ستاره پرتغالی و آرژانتینی در خط حمله و آرون رمزی در پشت سر آنها قرار می‌گیرد.
رونالدو و ایكاردی هر دو مهاجمانی تمام‌كننده هستند؛ با این حال نباید این نكته را نیز فراموش كرد كه اگر یووه خواهان بازی با یك مهاجم نوك باشد؛ از آنجا كه نباید بیش از حد با بازی دادن به رونالدو به او فشار آورد، می‌تواند روی توانمندی‌های ایكاردی حساب كند. هرچند حضور ایكاردی در یووه باعث قربانی شدن یكی از مهاجمان فعلی آنها خواهد شد.

 

همزمان با اعلام و تأكید سرمربی و مدیر ورزشی اینتر ناتزیوناله بر عدم نیاز به مائورو ایكاردی مهاجم آرژانتینی این باشگاه، شایعه پیوستن او به باشگاه‌های یوونتوس، ناپولی و اتلتیكو مادرید در هفته‌های اخیر در رسانه‌ها شدت گرفته است. با این حال در كنار سایر ملاحظات؛ كارشناسان اعتقاد دارند حضور این بازیكن 26 ساله در یووه به دلیل هم‌پوشانی پست او با كریستیانو رونالدو دشوار به نظر می‌رسد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: